top of page

Hoe werkt het
Veelgestelde vragen & antwoorden
-
Wanneer levert Food24?Elke zaterdag en woensdag worden de vers bereide Hap & Klaar maaltijden aan huis geleverd. Hiervoor wordt wekelijks de meest efficiënte leverronde uitgestippeld. De levering vindt plaats tussen 10u en 18u. Een exact uur kunnen we je niet mededelen. Je plaatst een bestelling op: Zondag, maandag, dinsdag of woensdag = Levering volgende zaterdag Donderdag, vrijdag of zaterdag = Levering volgende woensdag
-
Hoe zit het met allergenen?Onze gerechten kunnen sporen van allergenen bevatten. Bij elk gerecht op de website en op de verpakking van elk gerecht vind je een duidelijke ingrediëntenlijst. Bij twijfel bel onze klantendienst: 0479 13 68 48.
-
Hoe worden de maaltijden geleverd?Alle maaltijden worden optimaal gekoeld aangeleverd 1x of 2x per week (Afhankelijk van de grootte van je bestelling) Elke maaltijd is apart verpakt in een microgolfoven-bestendig schoteltje Indien je niet thuis bent, wordt de bestelling in een gekoelde box op een veilige plaats achtergelaten. Deze box lever je in bij een volgende bezorging. Bij beschadiging of verlies van de koelbox wordt een vergoeding van €55 aangerekend.
-
Hoe groot zijn de porties?Onze Hap & Klaar-porties: Klein (275 g) - fijne goesting Medium (350 g) - gezonde eetlust Groot (500 g) - grote trek
-
Waar levert Food24?Enkel adressen met de volgende postcodes kunnen momenteel online bestellen: 3500 3501 3510 3511 3512 3520 3540 3545 3550 3560 3590 3850 3454 Extra levergebieden worden geleidelijk aan bijgevoegd. Bevind je je buiten de voornoemde postcodes? Contacteer klantendienst@food24.be We werken graag een aangepaste oplossing voor je uit.
-
Is de levering gratis?Ja, je bestelling wordt gratis geleverd. Het minimum orderbedrag is €20.
-
Hoe bewaar ik mijn maaltijden?Koelkast: tussen +2°C en +7°C, houdbaarheid tot 8 dagen bij een gesloten verpakking. Diepvries: alle Food24-maaltijden worden met verse producten bereid. Daarom is het mogelijk om deze na levering in te vriezen. Laat het ingevroren product 24u in de koelkast ontdooien alvorens dit op te warmen. Zo behoud je de kwaliteit van het gerecht.
-
Help! Mijn vraag staat er niet tussen!Neem contact op met onze klantendienst, we helpen je graag verder. Telefonisch: maandag tem vrijdag 08u en 12u ☎️ 0479 13 68 48 E-mail: klantendienst@food24.be (antwoord binnen 24 uur) Of klik op onderstaande knop voor het contactformulier in te vullen.
-
Kan ik zelf kiezen hoeveel maaltijden ik neem?Je kiest vrij hoe vaak en hoeveel maaltijden je bestelt met een minimum orderbedrag van €20 per geplaatste bestelling. .
-
Hoe betaal ik mijn bestelling?Online bestelling: Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal, Google Pay, Apple Pay Telefonisch of via e-mail: aan de Food24-bezorger (contant of Bancontact)
-
Moet ik een abonnement nemen?Neen, bij Food24 hoef je geen abonnement te nemen. Je bestelt wanneer je wil, zo vaak je wil. Wil je wekelijks automatisch je maaltijden ontvangen? Dat kan, contacteer ons via: klantendienst@food24.be 0479 13 68 48 (Marcel) Je ontvangt wekelijks 10 nieuwe suggesties waaruit je een keuze kan maken. Vergeet ons niet te verwittigen indien je een weekje wil overslaan.
-
Uit hoeveel maaltijden kan ik wekelijks een keuze maken?Elke zaterdagochtend stellen we een nieuw aanbod evenwichtige maaltijden voor. Per week heb je de keuze uit 10 gezonde en voedzame hoofdgerechten in 3 verschillende porties: Klein (275 g) - fijne goesting Medium (350 g) - gezonde eetlust Groot (500 g) - grote trek Je kan elk gerecht naar wens aanvullen met één van de 7 soepjes en/of dessertjes.
-
Hoe warm ik de maaltijden op?Elke maaltijd is verpakt in een microgolfoven-bestendig schoteltje De exacte opwarmtijd staat vermeld op de fiche die bij je eerste bestelling wordt geleverd
-
Hoe kan ik mijn wekelijkse bestelling pauzeren of stopzetten?Informeer tijdig je Food24-bezorger op zijn wekelijks ronde. Je kan ook een e-mail sturen of bellen. marcel@food24.be 0479 13 68 48
-
Hoe plaats ik een bestelling?Je kan op verschillende manieren je bestelling plaatsen: Website: plaats online je bestelling op www.food24.be E-mail: download en stuur je bestelbon naar bestellingen@food24.be. Download deze hier. Telefonisch: 0479 13 68 48. Onze vriendelijke medewerker Marcel registreert je gegevens en noteert je (eerste) bestelling. Rechtstreeks via de bezorger met een papieren bestelbon (mogelijk na een eerste telefonische aanmelding) Je bestelling bevat minimum 4 gerechten voor gratis levering. Je plaatst een bestelling op: Zondag, maandag, dinsdag of woensdag = Levering volgende zaterdag Donderdag, vrijdag of zaterdag = Levering volgende woensdag

1. Kiezen
Ontdek elke week 10 nieuwe gerechten. Met soep en dessert als optie.

2. Bestellen
Kies de methode die voor jou het beste past. Via de website, telefonisch of e-mail.

3. Bereiden
Onze chefs bereiden je maaltijden met verse seizoensgebonden ingrediënten.

4. Verpakken
Elke maaltijd wordt individueel verpakt in een microgolfoven-bestendig schoteltje.

5. Leveren
Je bestelling wordt gekoeld geleverd op woensdag of zaterdag.

6. Genieten
Hoog tijd om samen met je partner, vrienden en/of familie te genieten. Smakelijk.
In 6 stappen van bestellen tot genieten
bottom of page